Privacybeleid van MR4Finance

 

Uw privacy is belangrijk voor ons. Ter bescherming van uw privacy, geven wij hier uitleg over onze werkwijze betreffende online informatie en de keuzes die u kunt maken over de manier waarop uw informatie wordt verzameld en gebruikt.

Uw persoonlijke gegevens zijn niet verplicht om mr4finance.nl bezoeken. Alle persoonlijke informatie wordt bewust door u verschaft en alleen wanneer gevraagd of vereist, hetzij in een contactformulier of tijdens de account registratie en het bestelproces. We verzamelen informatie wanneer u zich registreert op onze site, een bestelling plaatst of zich abonneert op onze nieuwsbrief. Bij het registreren op onze site, indien toepasselijk, kan u gevraagd worden om de volgende informatie te verschaffen: naam, gebruikersnaam, e-mailadres, bedrijfsnaam, telefoonnummer, factuur-/vestigingsdadres.

Welke informatie we verzamelen:

– We maken gebruik van niet te identificeren en geaggregeerde informatie verzameld via hulpmiddelen voor registratie van bezoek op de website waarmee we onze website kunnen verbeteren.

– We maken gebruik van “cookie” technologie, zodat u weer toegang tot uw geregistreerde account profiel hebt wanneer u opnieuw een bezoek brengt aan  mr4finance.nl. Deze technologie wordt uitsluitend gebruikt voor uw gemak en niet voor andere doeleinden. Meer informatie over cookies die mr4finance.nl gebruikt. 

– Wij verzamelen automatisch uw IP adres (een numeriek adres voor uw computer, toegewezen door uw Internet dienstverlener) als onderdeel van dataverkeer, zodat we informatie terug kunnen sturen indien opgevraagd. Dit wordt niet gebruikt om uw persoonlijke gegevens te identificeren.

– Systeem informatie zoals uw besturingssysteem / platform, en het type webbrowser die u gebruikt, wordt automatisch verzameld. Dit is niet verbonden aan persoonlijk identificeerbare informatie.

– Bij de registratie verzamelen wij uw naam, adres en andere contactgegevens. Die informatie wordt beveiligd met 128-bit encryptie via SSL (Secure Sockets Layer) (Meer informatie over de manier waarop SSL werkt is hier te vinden).

– Onze bestelformulieren vragen klanten om gevoelige informatie (zoals adres, creditcard gegevens en andere contactgegevens) in te voeren. Die informatie wordt beveiligd met 128-bit encryptie via SSL (Secure Sockets Layer) (Meer informatie over de manier waarop SSL werkt is hier te vinden). Wij slaan geen creditcard, Stripe of Paypal-account gegevens op. Deze informatie wordt bewaard in uw Stripe en/of Paypal account(s).

– Documentatie die u uploadt via onze website wordt NIET opgeslagen op onze servers. De documenten worden via een beveiligde verbinding geupload en opgeslagen op de beveiligde servers van Dropbox.  Op deze functionaliteit zijn de privacy-, cookie- en beveiligingspolicies van Dropbox van toepassing. Wij adviseren u deze policies regelmatig door te nemen.

Waar gebruiken wij uw informatie voor

– Het leveren van de door u afgenomen diensten en informatie-uitwisseling met u over deze diensten.

– Uw persoonlijke gegevens worden bijgehouden op een beveiligde webserver die volgens onze informatie een goed bescherming verschaft.

– Door u naar Dropbox geuploade documentatie wordt uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van de door u afgenomen diensten; het voeren van uw financiele-administratie.

– Er wordt geen persoonlijke informatie gedeeld met andere, externe bedrijven voor welk doel dan ook, tenzij we schriftelijke toestemming van u hebben ontvangen.

– Hoewel we er alles aan doen om uw privacy te beschermen, kunnen persoonlijke gegevens worden verstrekt wanneer vereist door de wet waar we in goed vertrouwen overtuigd zijn dat een dergelijke actie vereist is om te voldoen aan een gerechtelijke procedure, gerechtelijk bevel of juridisch proces.


Hoe lang bewaren wij uw informatie

Wij bewaren uw persoonlijke informatie in principe tot u ons opdracht geeft deze te verwijderen. Wij mogen echter besluiten uw informatie op elk gewenst moment uit ons websitesysteem verwijderen. In een dergelijk geval zullen wij u daarvan van te voren op de hoogte stellen.

Databescherming

Om ongeautoriseerde toegang te voorkomen, nauwkeurigheid van de gegevens te waarborgen, en te zorgen voor het juiste gebruik van informatie, beschikken we over daarvoor geschikte fysieke, elektronische en bestuurlijke procedures die de informatie die we online verzamelen beschermen en beveiligen. De servers die persoonlijk identificeerbare informatie opslaan bevinden zich in een beveiligde omgeving, in een afgesloten faciliteit met een 24 uur per dag, 7 dagen per week controle.

Externe links

Af en toe, naar eigen inzicht, kunnen we producten of diensten van derden aanbieden op onze website. Deze sites van derden hebben een separaat en onafhankelijk privacybeleid. Wij zijn daarmee niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de inhoud en activiteiten van deze gelinkte sites. Toch proberen we de integriteit van onze site te beschermen en ontvangen graag uw feedback over deze sites

Aanpassen, opvragen, wissen en deactiveren van persoonlijke informatie

Als de persoonlijk identificeerbare informatie van een klant wordt gewijzigd (zoals email, adres, postcode, of telefoonnummer), of als een bezoeker niet langer gebruik wil maken van onze service, bieden wij een manier om persoonlijk identificeerbare informatie te wijzigen, bij te werken, op te vragen te verwijderen of deactiveren. Dit kan worden ingesteld bij de accountadministratie van de klantpagina of door contact met ons op te nemen.

Bekendmaking van wijzigingen

Wanneer we ons privacybeleid wijzigen, zullen we deze wijzigingen in dit privacy statement te plaatsen en de datum hieronder wijzigen.

Contact opnemen

Gelieve met ons contact op te nemen met eventuele vragen over dit privacybeleid via email.

Amsterdam, april 2018

Add Comment